Profilom
English

Stretching / Nyújtás

Stretching időpontok:

Szerda 19.00-20.00

Edző: Dani

 

Az egyénre jellemző alacsony, és közepes értékű izomtónus (az izmaink feszességének mértékét jelzi) jó pszichikai és jó edzettségi állapotot sejtet.

 Az izomzat tónusának fokozódása nem kívánatos pszichikai vagy fizikai jellegű fáradtságra hívja fel a figyelmet.

Miért jó a stretching?

A stretching kedvező pszichikai hatásai mellett az alábbiakat sorolhatjuk még fel:

Védi az izomzatot, az inakat és a szalagokat a húzódásoktól, szakadásoktól. Azoknál, akik rendszeresen nyújtanak, 50 százalékkal ritkábban alakul ki izomtúlfeszítésből fakadó sérülés. 

Alkalmazásával növekszik az izom terhelhetősége. 

Csökkenti az izomfeszülést, merevséget.

Javítja az izomtónust. 

Növeli a hajlékonyságot, az ízületi mozgásszög kiterjedését, ezzel együtt a koordinációt.

Segít az izomláz csökkentésében, megelőzésében.

A stressz az izmok állandó, tónusos feszüléséhez vezet. A stretching az izmok ellazításán keresztül a stressz csökkentésére is alkalmas.

Kiknek ajánlott?

Azoknak ajánlott, akik rendszeresen sportolnak, akik ülőmunkát végeznek, akiknek stresszes az életvitelük, akik hajlékonyabbak szeretnének lenni  és azoknak, akik szeretnének ellazulni testileg és lelkileg is.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jelentkezz most!
+36 (62) 656 093
+36 (70) 414 6442
Online bejelentkezés
Huszár Krisztina
Köredzés, Stretching / Nyújtás