Profilom
English

Köredzés

Köredzés időpontok:

Szerda 18.00-19.00 (Krisztina)

Péntek 18.00-19.00 (Ági)

 Edző:Ági/Krisztina

MI IS AZ A KÖREDZÉS?

A köredzés lényege az izomépítés, mellyel az anyagcserét növeljük, és a magas intenzitáson végzett gyakorlatok mind-mind segítenek a zsírégetésben, fogyásban és alakformálásban.

Ez az edzésterv a magas intenzitású aerobic gyakorlatok és az állóképesség-fejlesztő gyakorlatok keveréke, melyet könnyű követni, kiváló edzést nyújt és melynek célja a zsírégetés, izomépítés, valamint a szív és tüdő állóképességének javítása. Egyetlen „kör” edzés az összes előírt gyakorlat elvégzését jelenti; a lényege az, hogy amint végeztünk egy körrel, újra elkezdjük az elejétől ugyanazokat a gyakorlatokat, és elvégzünk még egy kört. Az edzés során nagyon kevés pihenő van a gyakorlatok között, gyakran egy gyors mozdulattal át is térünk a következőre. 

AZ ALAP PROGRAM

Ha az előírt programot a megfelelő intenzitáson követed, és elvégzed a bemelegítést, illetve a „lehűlést”, akkor körülbelül 600 kalóriát égetsz el – nem is rossz, főleg ha figyelembe vesszük, hogy erő-fejlesztő és kardió gyakorlatokat is végzel egyszerre, mindezt kevesebb, mint egy óra alatt.

A súlyzós és aerobic gyakorlatok kombinálása köredzések keretében, bizonyos időintervallumokban vagy váltakozó napokon, nem számít új stratégiának.

Fejleszti az állóképességet, az anyagcserét, formál, erősít.

Soha nincs 2 egyforma óra. Ha szereted a változatos órákat, akkor itt a helyed.

Ha még nem jártál nálunk, az első alkalomra a vendégünk vagy.

Mire vársz?

 

Jelentkezz most!
+36 (62) 656 093
+36 (70) 414 6442
Online bejelentkezés
Huszár Krisztina
Köredzés, Stretching / Nyújtás