Profilom
English

Milyen edzésformákkal találkozhatsz a Feeling Centerben? - Köredzés

KÖREDZÉS

Az alakformáló köredzés lényege az izomépítés, mellyel az anyagcserét növeljük, és a magas intenzitáson végzett gyakorlatok mind-mind segítenek a zsírégetésben, fogyásban és alakformálásban.

Ez az edzésterv a magas intenzitású és az állóképesség-fejlesztő gyakorlatok keveréke, melyet könnyű követni, kiváló edzést nyújt és melynek célja a zsírégetés, izomépítés, valamint a szív- és tüdő állóképességének javítása.

Körönként 4-5 állomást jelölünk ki és mindegyiken más-más gyakorlatot végzünk. Ha mindet végigcsináltuk, akkor kezdődik a kör elölről, kicsit más formában, hogy változatosabb legyen. Az edzés során nagyon kevés pihenő van a gyakorlatok között, gyakran egy gyors mozdulattal át is térünk a következőre.
Az alap programnál az előírt intenzitáson követve az edzést, körülbelül 4-500 kalóriát lehet elégetni – nem is rossz, főleg ha figyelembe vesszük, hogy erő-fejlesztő és kardio gyakorlatokat is végzünk egyszerre, mindezt kevesebb, mint egy óra alatt.

Kezdetnek elég kisebb intenzitással vagy kevesebb súllyal edzeni. Ahogy fejlődsz, úgy növelheted a súlyzók méretét és az ismétlések számát is. A hasonló edzéstervek egyik fő hibája az, hogy könnyű súlyokkal vagy túl alacsony intenzitással végzik a gyakorlatokat.
A köredzés rendkívül változatos lehet, hiszen a körülmények, a változtatható tényezők kombinálása nagy lehetőségeket rejt magában: a helyszín, az egyes állomások egymásutánisága, állomások száma, az ott eltöltött idő, a gyakorlatok jellege, az eszközök. Nagyon változatos, élvezetes, és rendkívül hatékony edzésforma.

Alkalmazható bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a törzs izmok stabilitását tudjuk fejleszteni. Kiválóan és gyorsan formálja a testet mivel egy időben több izomcsoportot is tudunk mozgatni!
Várunk szeretettel!